بررسی محصولات

سوئیچ‌های فوق هوشمند سری DGS-1510 دی-لینک

سوئیچ‌های فوق هوشمند سری DGS-1510 دی-لینک

دی-لینک نسل جدیدی از سوئیچ‌های فوق هوشمند را برای به‌کارگیری در کسب‌وکارهای کوچک تا متوسط ارائه کرده است: سری DGS-1510 با ابعاد، مدل‌ها و تعداد پورت‌های متفاوتSFP  و گیگابیت اترنت و 10G

سری 1510 با 16، 24 و 48 پورت 10/100/1000Mbps  و در مدل های  20,28/28P/28X/28XS/28XMP,52در بازار ایران موجود می‌باشند.

قابلیت استک در این سوئیچ‌ها به نحوی است که می‌توان تا 6 سوئیچ و یا 288 پورت گیگابیت را با یکدیگر ترکیب کرد تا توسط کابل‌های فیبر نوری، پهنای باندی تا 40 گیگابیت تأمین شود. این گزینه برای کسب‌وکارهای متوسطی که قصد گسترش فیزیکی مکان شرکت و انتقال آن به مکانی مجهز به فیبر نوری دارند انتخابی ایدئال است. علاوه بر این هر مدلی در سریDGS-1510  می‌تواند به یک استک مجزا نیز اضافه گردد.

بر اساس مشخصات ذکرشده در هریک از محصولات این سری، قابلیت‌های زیر وجود دارند که هریک به‌اختصار توضیح داده شده است:

  • static routing

 مسیردهی دستی آدرس‌های IP به routing table به‌منظور ایجاد اتصال میان کاربران در بخش‌های مختلف VLAN توسط این ویژگی امکان‌پذیر خواهد بود.

  • LLDP,Spanning Tree, Port Mirroring, IGMP Snooping

این سوئیچ‌ها به ویژگی‌های لایه 2 ذکرشده مجهز هستند. سرورها می‌توانند به‌طور مستقیم و به‌منظور انتقال داده به سوئیچ متصل شده و با تشخیص لوپ های خاموش شده توسط پورت یا VLAN مشخص به نگه‌داری شبکه می‌پردازند.

قابلیت تشخیص کابل نیز در جهت کمک به ادمین ها برای تشخیص کیفیت و مشکلات به وجود آمده در کابل‌ها طراحی گردیده است.

  • Auto Surveillance VLAN و Auto Voice VLAN

در سیستم‌هایی که تلفن‌ها و دوربین‌های شبکه بکار می‌روند داشتن این ویژگی امری ضروری است. با پشتیبانی از QoS و به‌منظور کاهش خطرات ناشی از قطع لحظه‌ای و کاهش کیفیت ویدئوها از این قابلیت استفاده می‌گردد. شیوه کار به این صورت است که به‌صورت خودکار پهنای باند اختصاصی برای تلفن‌ها و دوربین‌های شبکه در نظر گرفته می‌شوند و با تعیین ترافیک برای هر VLAN نسبت به سایر فعالیت‌های شبکه از اولویت بالاتری برخوردار می گردتد.

  • IPv6

سوئیچ‌های سری DGS-1510 از کلیه‌های قابلیت‌های IPv6 همچون MLD Snooping، IPv6 ACL/QoS و IMPBv6 برای سازگاری بیشتر با اجزای شبکه پشتیبانی می‌شوند.

  • 3az Energy Efficient Ethernet

این سوئیچ‌ها با بهره‌گیری از استاندارد ذکرشده موجب مصرف بهینه انرژی در هنگام کاهش ترافیک در شبکه می‌گردد که با زمان‌بندی و اعمال تنظیماتی می‌توان به مواردی همچون خاموش کردن پورت‌ها، خاموش کردن نشانگرهای LED و هایبرنیت سیستم پرداخت.

  • رابط کاربری

توسط رابط کاربری تحت وب ادمین ها قادر به دسترسی از راه دور به شبکه می‌باشند. همچنین رابط دستوری امکان اجرای عملیات‌هایی چون تغییر رمز عبور، به‌روزرسانی فریمور یا تغییر پیکربندی‌های انجام‌شده را میسر می‌سازد که در این حالت توسط پورت کنسول یا از طریق تلنت می‌توان به شبکه دسترسی پیدا کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده مشخصات هر محصول اینجا کلیک نمایید.

بازگشت به لیست