اخبار تکنولوژی

رونمایی دی-لینک از سوئیچ های پر سرعت DMS با پورت های مولتی گیگابیت

DMS Series
در جهان تکنولوژی چه می گذرد!

اخبار و رویدادها

با ما همراه باشید با اخبار علم و تکنولوژی در جهان

رونمایی D-Link از سوئیچ های فوق پر سرعت

سری DMS با پورت های مولتی گیگابیت

dms

هر ساله با روی کار آمدن جدیدترین تکنولوژی های ارتباطی و توسعه ی چیپست ها و پردازنده های جدید از سوی کمپانی های سازنده ی برد ها و قطعات مختلف الکترونیکی، پارامترهایی نظیر سرعت، دقت، کیفیت و ضریب اطمینان پذیری تجهیزات شبکه بهبود می یابند.

دی-لینک، امسال از سری جدید سوئیچ های فوق پر سرعت خود تحت عنوان سری DMS (D-Link Multi-Gig Switch) رو نمایی کرد که برای مصارف خانگی و اداری خاص به کار می روند. تاکنون، دو سوئیچ با مدل های DMS-106XT و DMS-1100 از این خانواده معرفی شده است.

این سوئیچ ها با دارا بودن پورت های 2.5Gbps و همچنین پورت های آپلینک 10G گزینه ی ایده آل برای کاربرانی که بدنبال سرعت انتقال دیتا و ارتباطات فوق پرسرعت هستند بشمار می آیند. با روی کار آمدن تکنولوژی وایرلس Wi-Fi 6 ، ادغام این سوئیچ ها و وای-فای روترهایی که از این تکنولوژی وایرلس پشتیبانی می کنند، یک شبکه با سرعت فوق العاده بالا در اختیار کاربر قرار می دهد.

با استفاده از سوئیچ DMS-106XT و به لطف پورت 10 گیگابیتی آن،براحتی می توان فایل های مالتی مدیا را بر روی سرور ذخیره کرده و در عین حال ارتباط سوئیچ و روتر Wi-Fi 6 را با پنج پورت 2.5 گیگابایتی دیگر خود، بدون محدودیت حفظ کرد.

سوئیچ DMS-1100 نیز دارای هشت پورت 2.5 گیگابیتی PoE و دو درگاه اختصاصی +SFP است که ظرفیت کل سوئیچینگ 80 گیگابیت بر ثانیه را ارائه می دهد. در این مقاله قصد داریم به بررسی کامل این دو سوئیچ پر قدرت بپردازیم.

DMS-106XT

DMS-106XT

اتصال فوق العاده سریع 10 گیگابیتی برای کاربرد های خانگی یا اداری

یک پورت 10 گیگابیتی برای اتصال شبکه آپلینک به پهنای باند بالا یا دسترسی به (NAS) Network Attached Storage.

ایده آل برای طراحی های گرافیکی و ویدئویی سنگین.

با چنین سرعت سرسام آوری، به راحتی می توان آنلاین بازی کرد، کار های طراحی سنگین مالتی مدیا را انجام داد و حتی بازی یا فیلم را با کیفیت 4k/8k استریم کرد.

10G-port
2.5G-ports

5 پورت 2.5 گیگابیتی برای اتصال به دستگاه ها و روترهای Wi-Fi 6

به لطف 5 پورت پرسرعت 2.5 گیگابیتی، امکان اتصال همه ی تجهیزات مانند کامپیوترها،روترها و اکسس پوینت ها،کنسول های گیمینگ و سایر تجهیزات تحت شبکه  با پشتیبانی از استاندارد وایرلس Wi-Fi 6 برای کاربران فراهم شده است.

DMS-106XT features
DMS-1100

DMS-1100

DMS-1100

سوئیچ مدیریتی 10 پورت فوق پرسرعت دی-لینک با 8پورت اترنت 2.5Gbps و دو پورت +SFP با سرعت 10Gbps

سوئیچ DMS-1100-10TS از جدیدترین سوئیچ های اترنت دی-لینک می باشد که از سری سوئیچ های فوق پرسرعت این برند محسوب می شود.

ویژگی های مدیریتی لایه 2 این دستگاه باعث شده است برای کاربردهای مختلف گزینه ی ایده آلی محسوب شود.

امکان انتقال دیتا و تصویر با سرعت 2.5Gbps بر بستر اترنت بدون نیاز به تغییر در ساختار کابل کشی شبکه، باعث بهبود سرعت شبکه با هزینه ی بسیار کم می شود.

Surveillance

انتقال امن دیتا و امکان اولویت بندی سرویس

به لطف امکانات مدیریتی این سوئیچ، درصورتیکه سیستم نظارت تصویری به آن متصل باشد؛ سوئیچ بصورت هوشمند یک VLAN خاص به این سرویس اختصاص می دهد و اولویت انتقال پکت ها به این VLAN تخصیص داده می شود.

پشتیبانی این سری سوئیچ ها از ویژگی های نرم افزاری نظیر STP،Loopback Detection و Port Mirroring به هوشمند شدن هرچه بیشتر شبکه و یافتن مشکلات شبکه و رفع آسان تر و سریعتر آن کمک می کند.

بازگشت به لیست